|
Naziv edukacije/ radionice
|
Pristup osobama s poremećajem iz spektra autizma, drugim razvojnim poremećajima te osobama s višestrukim teškoćama kao pacijentima
|
|
Voditelj edukacije/ radionice
|
doc.dr.sc. Dragana Mamić, univ.mag.rehab.educ., SIAT pedagog
|
|
Izvođači edukacije/ radionice
|
doc.dr.sc. Dragana Mamić, univ.mag.rehab.educ., SIAT pedagog i Barbara Mamić, mag.psych., polaznica edukacije iz KBT-a (Praktikum2)
|
|
Vrsta edukacije
|
Tečaj
|
|
Trajanje edukacije/ radionice (u školskim satima)
|
Edukacija je jednodnevna i traje 8 sati;
subota prijepodne;
izravni rad izvoditeljica programa s polaznicima
|
|
Način izvođenja programa/edukacije
|
Predavanja / Vježbe
|
|
Ciljana skupina polaznika
|
Edukacija je sveobuhvatna i namijenjena najširem spektru zdravstvenih djelatnika koji su zaposleni na različitim radnim mjestima (svim pružateljima zdravstvenih usluga) koji uključuje doticaj s osobama s teškoćama i invaliditetom s ciljem stjecanja osnovnih spoznaja o tome kako razumjeti i kako pristupati djeci, mladima, odraslima i osobama starije dobi sa složenim teškoćama kao pacijentima i njihovim roditeljima/skrbnicima i obitelji
Edukacija je namijenjena prvostupnicima medicinsko laboratorijske dijagnostike (MLD), prvostupnicima radiološke tehnologije te magistrima MLD
|
|
Broj kandidata za organizaciju edukacije
|
Minimalno 20
Optimalno 25
Maksimalno 30
|
|
Pravo/ uvjeti upisa *
|
|
|
Usklađenost s preporukama strukovnih udruženja / predviđeno bodovanje komora
|
Da
|
|
Ciljevi programa /edukacije
|
Unaprijediti kompetencije zdravstvenih djelatnika za prepoznavanje i primjereno postupanje prema osobama s poremećajem iz spektra autizma, drugim neurorazvojnim poremećajima i višestrukim teškoćama, kroz razumijevanje njihovih kognitivnih, socio-emocionalnih, senzorno-perceptivnih i komunikacijskih osobitosti, s ciljem osiguravanja pristupačne, prilagođene individualizirane zdravstvene skrbi.
|
|
Ishodi učenja
|
Po završetku edukacije zdravstveni djelatnici /polaznici će:
– prepoznati složenosti potreba i podrške koje trebaju osobe s
teškoćama u zdravstvenoj praksi
– primijeniti osnovna znanja i vještine koja su neophodne za obavljanje djelatnosti zdravstvene dijagnostike, liječenja i rehabilitacije s osobama s teškoćama svih dobnih skupina u različitim fazama obolijevanja kao pacijentima/klijentima u različitim zdravstvenim okruženjima (domovima zdravlja, poliklinikama, bolnicama, specijalističkim ambulantama) i drugim javno zdravstvenim ustanovama
– primjereno komunicirati s roditeljima/skrbnicima o zdravstvenom stanju djeteta/pacijenta
|
|
Okvirni program – sadržaj edukacije
|
· Osobitosti djece, mladih, odraslih i osoba starije dobi s poremećajem iz spektra autizma, drugim neurorazvojnim poremećajima i višestrukim teškoćama
· Kognitivne i socio emocionalne osobitosti i njihov utjecaj na zdravstvene postupke
· Specifičnosti u razlikama teškoća senzorne obrade i ponašanja tijekom dijagnostičkih procesa, terapija i liječenja u okruženjima zdravstvenih ustanova
· Specifičnosti prepoznavanja znakova (simptoma) i stanja bolesti kod osoba sa složenim komunikacijskim potrebama; Iskustva u postupanju s osobama kao pacijentima (radionica)
· Značaj komunikacijske (zdravstvene) putovnice za razumijevanje i uspostavu uspješne interakcije s osobom s teškoćama kao pacijentom
· Odlike komunikacije i suradnje zdravstvenih djelatnika s roditeljima/skrbnicima djece s teškoćama, s drugim stručnjacima i sustručnjacima tijekom zdravstvene skrbi
|
|
Previđena cijena programa po polazniku
|
150 eura
|
|
Način praćenja kvalitete i izvedbe programa *
|
Polaznici će po završetku programa popuniti anonimni evaluacijski upitnik o zadovoljstvu edukacijom a čiji će rezultati biti obrađeni i upotrijebljeni u svrhu poboljšanja izvedbe programa
|
|
Dodatne informacije*
|
|